طرح؛ ادین ژکو در لباس اینتر چه شکلی می‌شود؟

طرح؛ ادین ژکو در لباس اینتر چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد به زودی قرار است که یک دومینو در فوتبال ایتالیا شکل بگیرد و چند مهاجم جا به جا شوند که ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی حال حاضر آ اس رم هم یکی از آن ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو در آ اس رم اعتقادی به ژکو ندارد و پیوستن این مهاجم به یک تیم دیگر بسیار محتمل به نظر می رسد. در این روز ها شایعات زیادی مطرح شده که روملو لوکاکو قرار است به زودی راهی چلسی شود و همین انتقال در صورتی که رخ دهد می تواند چند انتقال دیگر را هم به حالت دومینو وار رقم بزند. یکی از این انتقال ها، انتقال ادین ژکو به اینتر است.

به گفته فابریزیو رومانو، ادین ژکو گزینه جدی جانشینی لوکاکو در اینتر است و در صورت انتقال لوکاکو به چلسی، ژکو راهی اینتر خواهد شد و تبدیل به مهاجم اول این تیم می شود. از سویی اخباری هم مربوط به جدایی لوتارو مارتینز، دیگر مهاجم اینتر شنیده می شود و بدین ترتیب احتمال انتقال ژکو به اینتر بالا است.

از سویی با انتقال ژکو به اینتر، رم به دنبال مهاجم دیگری خواهد بود که از مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن به عنوان یکی از گزینه ها نام برده شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1470