رم به دنبال جایگزینی مهاجم چلسی با ادین ژکو

رم به دنبال جایگزینی مهاجم چلسی با ادین ژکو

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه رم به دنبال جذب مهاجم در این تابستان است و می‌خواهد یک بازیکن را به جای ادین ژکو به این تیم بیاورد. گفته می‌شد که آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی، گزینه‌ی اول آن‌ها برای خرید در این تابستان است اما اکنون الیویه ژیرو و دوشان تادیچ هم به این گزینه‌ها اضافه شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ادین ژکو مورد علاقه‌ی اینتر و یوونتوس قرار گرفته است و گفته می‌شود که بزودی راهی یکی از این دو تیم خواهد شد و ممکن است که رم برای جایگزینی او به دنبال میلیک از ناپولی برود و چنگیز اوندر را هم وارد این معامله کند. به گفته‌ی کالچو مرکاتو، تیم های دیگری هم هستند که با رم بر سر خرید این بازیکن رقابت کنند و اگر رم این بازیکن را از دست بدهد به سراغ گزینه‌های دیگر خود خواهد رفت که یکی از این گزینه‌ها اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی، است.

ژیرو بار ها به فوتبال ایتالیا و تیم هایی مثل لاتزیو و اینتر لینک شده است و اکنون این بازیکن به رم لینک شده. این ملی پوش فرانسوی به تازگی 34 ساله شد و قرارداد خود را تا ژوئن 2021 با چلسی تمدید کرده است اما چون در سال آخر قراردادش است احتمال جدایی او وجود دارد چرا که در غیر این صورت در سال آینده می‌تواند به صورت رایگان جدا شود.

1470