ادین ژکو: زمین تمرین برای ما امن‌تر از همه‌جا است

ادین ژکو: زمین تمرین برای ما امن‌تر از همه‌جا است

پایگاه خبری فوتبالی – ژکو اعالم کرده در شرایط فعلی حضور در زمین چمن برای آن‌ها امن‌تر از حضور در جاهای دیگر است.
به گزارش فوتبالی، ادین ژکو در یک لایو اینستاگرامی با حساب رسمی تیم رم گفته: چند هفته پیش گفتم که می‌خواهیم بازی کنیم. با وجود رعایت ایمنی و حضوری مطمئن. سلامتی بر همه‌چیز مقدم است و حالا حضور در زمین تمرین برای ما مطمئن‌تر از تمرین در پارک‌ها است. باشگاه‌ در دو ماه گذشته برای هواداران اقدامات مهمی انجام داده است. تریگوریا (زمین تمرین) برای بازیکنان کامل امن و کنترل شده است و ما آن‌جا امنیت بیشتری نسبت به بقیه مکان‌ها داریم.
ژکو در ادامه افزود: اخیرا درباره حقوق فوتبالیست‌ها و درآمدمان چیزهای زیادی می‌شنم اما فوتبال تنها به پول و خود فوتبالیست‌ها مربوط نمی‌شود و انسان‌های زیادی در آن دخیلند. من در آلمان، انگلیس و ایتالیا بازی کرده‌ام و دیده‌ام که چه تعدادی در این کار دخیل هستند و حالا به دلیل شیوع کرونا نمی‌توانند کار کنند. باید در مورد آن‌ها هم فکر کنیم. نمی‌خواهم تنها درباره پول صحبت کنم. روز گذشته چند مصاحبه از بازیکنان مختلف خواندم که نیاز داشتند به فوتبال برگردند و من کاملا با آن‌ها موافقم.
ژکو درباره اینکه پس از آلدایر در سال ۹۹، حالا او اولین کاپیتان خارجی تیم رم است گفت: افتخار بزرگی برای من است که پس از این همه کاپیتان، من به عنوان یک غیر ایتالیایی کاپیتان تیم شوم. امیدوارم همه به این مسئله افتخار کنند که کاپیتانی از بوسنی دارند!

1101