عکس؛ گرم کردن رونالدو در شبی که مسی بارسلونا را ترک کرد

عکس؛ گرم کردن رونالدو در شبی که مسی بارسلونا را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و بارسلونا در دیدار جام خوان گامپر که بارسا برگزار کننده آن است به مصاف هم رفته اند و این بازی در حالی برگزار می شود که ساعاتی پیش لیونل مسی یک وداع تلخ و اشک بار با بارسلونا داشت.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد که در جام خوان گامپر و بازی میان یوونتوس و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در بازی و ترکیب یوونتوس حاضر باشد اما از آن طرف میدان خبری از لیونل مسی نباشد. لئو مسی چند ساعت قبل از شروع این بازی در ورزشگاه نیوکمپ، یک خداحافظی تلخ داشت و در کنفرانس خود احساساتی شده و اشک ریخت.

رونالدو و مسی در دوران حضور خود در لالیگا رقابتی بسیار جذاب و نزدیک داشتند و در نهایت این رقابت مستقیم با جدایی رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 به پایان رسید و اکنون لئو مسی هم از بارسلونا جدا شده است تا به طور کامل پرونده مسی و رونالدو در لالیگا بسته شود.

کریستیانو رونالدو آخرین بار حدود 9 ماه پیش به ورزشگاه نیوکمپ آمده بود و در بازی بارسلونا و یوونتوس در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت منجر به برد سه بر صفر یوونتوس شده بود، دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود.

1470