واکنش بکام به جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در اینتر میامی

واکنش بکام به جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام رئیس باشگاه اینتر میامی آمریکا احتمال به خدمت گیری دو فوق ستاره فوتبال جهان را رد نکرد. 

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام بازیکن اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد، رویاهای بزرگی برای باشگاه تازه تاسیسش دارد. او بعد از جذب بلیز متوئیدی و گونزالو هیگواین، حالا به دنبال ستاره‌های دیگری است و معتقد است که در این راه، شهر میامی نیز به او کمک خواهد کرد. 

به نقل از مارکا، بکام در این باره گفت: "وقتی که تاسیس باشگاه میامی را اعلام کردیم، همیشه شایعاتی مبنی بر خرید بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار به گوش می‌رسید. همیشه این شایعات وجود داشت. البته واقعا فکر نمی‌کنم که پیوستن به میامی تصمیم سختی برای بازیکنان باشد، زیرا مکان بسیار خوبی برای زندگی است. میامی شهر فوق العاده‌ای است. احساس می‌کنم که طرفداران زیادی داریم و علاوه بر آن استعدادهای بی نظیری در میامی و فلوریدا جنوبی هستند و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. میامی می‌تواند باشگاهی باشد که ستاره‌های بزرگ را از اروپا به ام ال اس بکشاند."

به نظر می رسد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تابستان پر سر و صدایی در پیش داشته باشند. لیونل مسی از فصل گذشته به دنبال خروج از بارسلونا است و رونالدو نیز با توجه به نتایج این فصل یوونتوس، به نظر نمی آید که علاقه‌ای برای ماندن در بیانکونری داشته باشد. 

4416