واکنش ستاره لیورپول به خرید‌های هنگفت منچسترسیتی

واکنش ستاره لیورپول به خرید‌های هنگفت منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو هافبک برزیلی باشگاه لیورپول مدعی است که خریدهای گران قیمت منچسترسیتی همچون جک گریلیش 100 میلیون پوندی، آن‌ها را نگران نکرده و فقط به هدف خود فکر می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته منچسترسیتی رکورد نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکست و جک گریلیش را با مبلغ 100 میلیون پوند، از استون ویلا به خدمت گرفتند. اما احتمالا این پایان کار مدافع عنوان قهرمانی نیست و آن‌ها می‌خواهند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام را نیز به خدمت بگیرند. 

به نقل از سایت گل، اما منچسترسیتی تنها تیمی نیست که خریدهای گران قیمت انجام داده است. چلسی در آستانه جذب روملو لوکاکو با مبلغ 130 میلیون یورو از اینتر است و شیاطین سرخ نیز تاکنون جیدون سانچو و رافائل واران را به خدمت گرفته‌اند. فابینیو در این خصوص گفت: "این ترکیب لیورپول تاکنون قهرمان لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و دیگر عناوین مهم شده است. تا الان به همه نشان داده‌ایم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم. به دیگر تیم‌ها توجه نمی‌کنیم. سیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شده است. تیم‌های انگلیسی همیشه قوی بوده و برای جام‌ها جنگیده‌اند. امسال با دیگر سال‌ها تفاوت خاصی ندارد. امیدوارم قدرتمندتر از سایر تیم‌ها عمل کنیم."

4416