خطری که از بیخ گوش منچسترسیتی گذشت؛ فرصت‌سوزی فابینیو یا تکل دیدنی؟

خطری که از بیخ گوش منچسترسیتی گذشت؛ فرصت‌سوزی فابینیو یا تکل دیدنی؟

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از دیدنی ترین بازی های این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی این بازی یک صحنه ویژه رقم خورد و منچستر سیتی در آستانه دریافت گل سوم بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و دروازه منچسترسیتی نجات یافت.

در واقع در دقیقه 87 این بازی، فابینیو در شرایطی قرار گرفت که در مقابل دروازه خالی منچستر سیتی قرار داشت و می توانست دروازه را باز کند. این بازیکن لیورپول شوت خود را هم زد اما با تکل فوق العاده رودری مواجه شد و بدین ترتیب دروازه منچسترسیتی نجات یافت.

شاید بتوان این صحنه را نجات برتر هفته نامید چرا که رودری با تکل دیدنی خود دروازه خالی را نجات داد و بدین ترتیب لیورپول نتوانست به گل سوم برسد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت.

این فرصت یکی از آخرین فرصت های لیورپول برای رسیدن به گل بود که در نهایت آن ها نتوانستند دروازه را باز کنند. هواداران لیورپول به خاطر این فرصت سوزی از فابینیو انتقاد می کنند و در طرف مقابل هواداران منچسترسیتی عملکرد رودری را در این صحنه خارق العاده می دانند.

1470