پایان المپیک و نفس راحت پدری؛ پشت سر گذاشتن فصلی با 73 بازی!

پایان المپیک و نفس راحت پدری؛ پشت سر گذاشتن فصلی با 73 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های فوتبال المپیک 2020 توکیو هم به پایان رسید و تیم ملی امید برزیل توانست مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند و در فینال اسپانیا را شکست دهد و بدین ترتیب تیم ملی امید اسپانیا در رده دوم ایستاد و مدال نقره را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، اما در تیم ملی اسپانیا در رقابت های المپیک یک بازیکن ویژه حضور داشت که او را در تمامی رقابت ها اعم از باشگاهی و ملی دیده‌ایم؛ پدرو گونزالز لوپز ملقب به "پدری" که تنها 18 سال سن دارد و با این سن و سال هم در بارسلونا و هم در تیم ملی اسپانیا در تمامی رقابت ها حاضر بوده است.

پدری که فصل گذشته را در بارسلونا حضور داشت، بازیکنی بود که مورد علاقه رونالد کومان بود و در بسیاری از بازی های بارسلونا حاضر بود و بدین ترتیب یک فصل باشگاهی شلوغ داشت. اما پس از آن رقابت های یورو 2020 شروع شد و او به تیم ملی اسپانیا با هدایت لوئیز انریکه دعوت شد و در یورو هم از بازیکنان ثابت تیم ملی اسپانیا بود.

اکنون او در رقابت های المپیک هم برای تیم ملی جوانان اسپانیا به میدان رفت و توانست مدال نقره را به دست بیاورد تا در مجموع در این فصل 73 بازی انجام داده باشد.

1470