ستاره بارسلونا: همه نگران خستگی من هستند اما من به خوبی استراحت می‌کنم

ستاره بارسلونا: همه نگران خستگی من هستند اما من به خوبی استراحت می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - پدری ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اذعان کرد که بعد از یک فصل کامل بازی کردن، اصلا احساس خستگی نمی‌کند. 

به گزارش فوتبالی، پدری در سال گذشته بدون استراحت کردن، فوتبال بازی کرده و یکی از مهره‌های اصلی رونالد کومان در بارسلونا و همچنین لوئیز انریکه در تیم ملی اسپانیا در مسابقات یورو 2020 بود و حالا در المپیک توکیو در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. 

به نقل از مارکا، لاروخا در فینال المپیک به مصاف برزیل خواهد رفت. پدری در طول دوازده ماه گذشته تماما درگیر فوتبال بوده و خیلی‌ها از جمله کادرفنی بارسلونا نگران وضعیت جسمانی او، برای فصل آینده هستند. پدری بیست و چهار ساعت پس از صعود به فینال المپیک توکیو گفت: "احساس خوبی دارم. برای مردم طبیعی است که بگویند من حتما خسته هستم، اما من بعد از هر مسابقه به خوبی استراحت می‌کنم. باید تا جایی که امکان دارد استراحت کنید تا بتوانید برای دیدار بعدی، با تمام توان حاضر شوید."

پدری همچنین راجع به فینال مقابل برزیل گفت: "از همان ابتدا دوست داشتم که در فینال مقابل برزیل بازی کنم. همیشه خواهان بازی کردن در برابر بهترین‌ها بودم. بازی بسیار سختی خواهد بود. آن‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و بسیار تکنیکی هستند و می‌خواهند از تک تک لحظات لذت ببرند."

4416