طرح؛ لوکاکو و انتقالی دیگر به چلسی پس از 10 سال؟

طرح؛ لوکاکو و انتقالی دیگر به چلسی پس از 10 سال؟

پایگاه خبری فوتبالی - اکنون بحث انتقال روملو لوکاکو از اینتر به چلسی داغ تر از همیشه است و به نظر می رسد که به زودی این مهاجم بلژیکی راهی چلسی خواهد شد و بار دیگر این انتقال رخ خواهد داد چرا که روملو لوکاکو 10 سال پیش هم به چلسی منتقل شده بود.

به گزارش فوتبالی، به گفته فابریزیو رومانو، چلسی و اینتر بر سر انتقال رومرو لوکاکو به توافق رسیده اند و بدین ترتیب به زودی روملو لوکاکو از اینتر راهی چلسی خواهد شد و این انتقال به طور رسمی اعلام می شود. همچنین به گفته این خبرنگار اسکای اسپورت، مبلغی که چلسی بابت خرید لوکاکو به اینتر پرداخت خواهد کرد، 115 میلیون یورو خواهد بود و بدین ترتیب یکی از گران‌ترین انتقال های این تابستان رقم خواهد خورد.

اما روملو لوکاکو برای اولین بار نیست که به چلسی منتقل می شود چرا که او 10 سال پیش هم در تابستان از اندرلخت بلژیک به چلسی منتقل شده بود و تیم لندنی برای جذب او در آن زمان 15 میلیون یورو هزینه کرده بود اما اکنون با گذشت یک دهه برای خرید او 115 میلیون یورو هزینه کرده است.

لوکاکو تا سال 2014 بازیکن چلسی بود و پس از آن راهی باشگاه های دیگری شد تا اینکه در اینتر به اوج خود رسید و توانست به همراه این تیم در فصل گذشته قهرمان سری آ شود.

1470