لوکاکو و رد پیشنهاد ویژه چلسی؛ همچنان وفادار به اینتر

لوکاکو و رد پیشنهاد ویژه چلسی؛ همچنان وفادار به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که روملو لوکاکو قصد دارد همچنان دوران حرفه ای خود را در باشگاه اینتر در سری آ ایتالیا سپری کند و نمی خواهد در این تابستان از اینتر جدا شود و همچنان فصل آینده را می خواهد در جمع نراتزوری ها توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، اینتر در فصل گذشته در رقابت های سری آ ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست پس از سالیان سال قهرمان رقابت ها شود و نوار قهرمانی های پیاپی یوونتوس در سری آ را پاره کند. یکی از تاثیر گذار ترین چهره های اینتر در این قهرمانی، روملو لوکاکو بود که با گلزنی ها و عملکرد بی نظیر خود باعث شد تا اینتر بازی های زیادی را ببرد و مقتدرانه قهرمان شود. اکنون به نظر می رسد که لوکاکو همچنان می خواهد به پروژه اینتر وفادار بماند و علی‌رغم رفتن کونته، همچنان در جمع نراتزوری ها ادامه دهد.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، چلسی پیشنهادی با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را برای جذب روملو لوکامو داده است اما مهاجم بلژیکی این پیشنهاد را رد کرده تا همچنان در اینتر باقی بماند و بدین ترتیب نشان دهد که به پروژه اینتر که فصل گذشته هم به قهرمانی این تیم در سری آ ختم شد، متعهد باقی مانده است.

1470