صعود به فینال با مشتهای فرهاد!(عکس)

صعود به فینال با مشتهای فرهاد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مشت‌های گره کرده سرمربی استقلال می‌تواند به معنای فرار او از فشاری باشد که در روزهای گذشته تحمل کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مجیدی بعد از شکست به سپاهان در هفته پایانی لیگ، در یک بازی جنجالی و به لطف دو پنالتی وریا غفوری، گل گهر را شکست داد تا هم چهارمین برد متوالی‌اش مقابل امیر قلعه‌نویی را جشن بگیرد هم اینکه برای دومین فصل متوالی، به فینال جام حذفی برسد.

مجیدی در حالی به آمار فوق‌العاده‌اش مقابل مربیان استقلالی شاغل در لیگ ادامه داد – فقط علیرضا منصوریان توانسته از تیم فرهاد مجیدی امتیاز بگیرد – که قبل از بازی امشب تحت فشار زیادی بود.

یکی دو روز قبل از بازی با گل گهر، یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد که در صورت شکست استقلال به تیم امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی جایش را به مهدی رحمتی خواهد داد. خبری که اگرچه باشگاه استقلال آن را تکذیب کرد اما روزنامه‌ای که این خبر را منتشر کرده بود، شدیدا روی درست بودن خبرش اصرار داشت و حالا مجیدی با بردن گل گهر و امیر قلعه‌نویی، نه تنها به کارش در استقلال ادامه خواهد داد بلکه امیدوار است بتواند امسال یک جام به هواداران تیمش هدیه دهد و با یک سال تاخیر به قولی که به استقلالی‌ها داده بود، عمل کند.

1984