زانیولو: اعتماد به نفسم روز به روز بیشتر می شود

زانیولو: اعتماد به نفسم روز به روز بیشتر می شود

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن ایتالیایی رمی ها که مدتی است از بند مصدومیت رهایی یافته، می گوید که از روند بهبودی خود راضی و خوشحال بوده و آماده است تا سهم بزرگی در موفقیت های تیمش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نیکولو زانیولو، بازیکن 22 ساله آ اس رم در پیروزی 3-1 تیمش در یک بازی تدارکاتی در پرتغال حضور داشت و پس از بازی نیز از عملکرد خود راضی بود. زانیولو پس از این بازی به رسانه ها گفت:

"آن چه را که مربی از ما خواسته بود در زمین انجام دادیم. در نیمه دوم زمان بیشتری برای فشار آوردن به آن ها داشتیم، اما هوا بسیار گرم بود. بسیار خوشحالیم و باید همین طور ادامه دهیم. در مسیر درستی قرار داریم و اکنون باید برای مصاف دوستانه بعدی مقابل رئال بتیس آماده شویم. ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم تا آن جا که ممکن است برنده شویم."

زانیولو همچنین قول داد برای اولین مسابقه رم در فصل جدید سری آ آماده باشد:

"شرایط خیلی خوب پیش می رود. ما همیشه با لبخند تمرین می کنیم و با خوشحالی به زمین می آییم. فکر می کنم این مهم ترین چیز در طول زمان پیش فصل است. هدفمان کسب آمادگی در ماه آگوست و برای پیروزی در اولین بازی فصل جدید است."

این بازیکن جوان در سال های اخیر دچار کابوس مصدومیت شده است؛ رباط صلیبی هر دو زانویش پاره شده بوده ولی نشان داد که با تلاش و تمرین مجدد، همراه با هم تیمی های خود خوشحال و راضی است:

"من خوبم. روز به روز اطمینان بیشتری به توانایی های خود پیدا می کنم و این بیست و پنجمین روزی است که از مصدومیت طولانی مدت رها شده ام و با تیم هستم. خوب، خوشحال و راضی هستم. تیم خوبی هستیم و امیدوارم امسال سهم بزرگی در موفقیت های تیم داشته باشم، زیرا به کسب این موفقیت ها نیاز داریم."

این ملی پوش ایتالیایی تا کنون 69 بار برای جالوروسی بازی کرده که 14 گل و 6 پاس گل در این بازی ها ثبت کرده است.

9404