واکنش خاص آقای خاص به برد 4 بر 1 تیمش در خانه آتالانتا/ تمجید ویژه مورینیو از زانیولو

واکنش خاص آقای خاص به برد 4 بر 1 تیمش در خانه آتالانتا/ تمجید ویژه مورینیو از زانیولو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی پرتغالی گرگ های پایتخت ایتالیا بعد از کسب پیروزی پر گل و شیرین در خانه آتالانتا، با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آ اس رم بعد از به دست آوردن پیروزی پر گل چهار بر یک برابر آتالانتای گاسپرینی آن هم در ورزشگاه خانگی الهه فوتبال ایتالیا در شهر برگامو، سر از پا نمی شناخت و بسیار خوشحال بود؛ چرا که این یک نتیجه باورنکردنی و در عین حال، غیره منتظره برای جالوروسی بود.

همچنین این برد باعث شد که روند عدم کسب پیروزی گرگ ها برابر پنج تیم بزرگ در ایتالیا به پایان برسد.

ژوزه مورینیو ملقب به 'آقای خاص' در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران چنین گفت: "ما می دانستیم که نمی توانیم تمام نود دقیقه آتالانتا را کنترل کنیم. ما باید کمی سختی می کشیدیم اما از هر نظر قدرتمند بودیم. من باید به بچه هایم تبریک بگویم. امروز همه‌ی اعضای تیم فداکاری کردند. در این دیدار بازیکنی مثل هنریک میخیتاریان در کارهای دفاعی شرکت می کرد و یا نیکولو زانیولو به خوبی کار پرس را انجام می داد. کاری که تیم امروز انجام داد را بسیار دوست داشتم. ما حتی در لحظات سخت هم ناراحت و مضطرب نبودیم."

سرمربی پرتغالی جالوروسی در پایان صحبت هایش هم ضمن تعریف و تمجید از هافبک جوان ایتالیایی تیمش نیکولو زانیولو، در خصوص این بازیکن رم گفت: "بازگشت نیکولو زانیولو به گلزنی نیز برای او خیلی مهم بود. او حتی پس از از دست دادن یک فرصت خوب گلزنی، باز هم توانست تعادل خود را حفظ کند. من این موضوع را که او می تواند احساسات خود را کنترل کند را خیلی دوست دارم."

9404