ادعای نشریه ایتالیایی؛ ستاره رم با انتقال به میلان موافق است

ادعای نشریه ایتالیایی؛ ستاره رم با انتقال به میلان موافق است

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، گفته می‌شود که ستاره ملی‌پوش جالوروسی برای انتقال به جمع نفرات روسونری موافقت ابتدایی خود را اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو زانیولو، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ اس رم با انتقال خود به تیم فوتبال میلان موافقت کرده است. طبق این گزارش از خبرنگار نشریه گازتا دلو اسپورت، این هافبک بیست و دو ساله و ملی‌پوش ایتالیایی جالوروسی که پرورش یافته آکادمی جوانان باشگاه اینتر است، علاقه زیادی به پیوستن به جمع مشکی و قرمزپوشان شهر میلان دارد.

سران و مقامات باشگاه میلان از نزدیک شرایط نیکولو زانیولو را زیر نظر داشته و قصد دارند که در جریان مذاکرات برای خرید قطعی و دائمی کردن قرارداد قرضی الساندرو فلورنزی، درباره انتقال احتمالی دومین بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی از پایتخت به مقصد شهر میلان نیز صحبت کنند.

مدیران و مسئولان رمی‌ها مبلغی معادل با رقم حدودا شصت تا الی هفتاد میلیون یورو را بابت انتقال و فروش نیکولو زانیولو، ستاره ملی‌پوش خط میانی تیم خود تخمین می‌زنند؛ اما اگر طرفین نتوانند بر سر تمدید قرارداد تا فصل تابستان سال 2024 میلادی به توافق برسند، این مبلغ به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

علاوه بر باشگاه میلان، مقامات تیم‌هایی همانند یوونتوس از ایتالیا و تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به ویژه تاتنهام هاتسپر نیز به انتقال و به خدمت گرفتن نیکولو زانیولو از جالوروسی علاقه نشان می‌دهند.‌‌

9404