واکنش روبرتو مانچینی به مصدومیت شدید زانیولو

واکنش روبرتو مانچینی به مصدومیت شدید زانیولو

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته دیدار ایتالیا و هلند در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد و در آن شاگردان روبرتو مانچینی توانستند حریف خود را شکست دهند. در یک صحنه در این بازی نیکولو زانیولو به طرز عجیبی از ناحیه زانو مصدوم شد و با توجه به سابقه مصدومیت رباط صلیبی‌اش احتمال می‌رفت باز هم از همان ناحیه مصدوم شود که همینطور هم شد.

به گزارش فوتبالی، زانیولو پس از مصدومیتش توسط روبرتو مانچینی تعویض شد تا تکلیف مصدومیتش مشخص شود. او امروز صبح به ویلا استوارت (کلینیک اختصاصی باشگاه رم) رفت و تست‌های مربوط به مصدومیتش را گذراند تا شدت آن مشخص شود که معلوم شد این بازیکن از ناحیه‌ی رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده و 6 ماه از میادین به دور خواهد بود. این بازیکن در ژانویه‌ی گذشته هم دچار مصدومیتی مشابه شده بود و اکنون باز هم نیاز به جراحی پیدا کرده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در واکنش به این مصدومیت مهاجم رم در توییتر خود نوشت:" ممکن است گفتن اینکه تو قوی تر از قبل برمی‌‌گردی بی اهمیت به نظر برسد اما من مطمئن هستم که موفق خواهی شد."

زانیولو در حال حاضر 21 سال دارد و بازیکن آینده داری به شما می‌رود اما این مصدومیت ها می‌تواند فوتبال او را تحت تاثیر قرار دهد.

1470