چراغ سبز کامیابی‌نیا و شیری برای تمدید قرارداد

چراغ سبز کامیابی‌نیا و شیری برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد کمال کامیابی‌نیا و مهدی شیری اولین تمدیدی‌های پرسپولیس باشند.

به گزارش فوتبالی، صحبتهای این دو بازیکن بعد از قهرمانی تیمشان در لیگ، به منزله پالس مثبت آنها به مدیران باشگاهشان برای تمدید قرارداد بود.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس که در 9 ماه گذشته تا حد امکان به قولهایش عمل کرده است، با مهدی عبدی و سیامک نعمتی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و حالا به دنبال آن است تا نفراتی که یحیی گل‌محمدی روی تمدید قراردادشان تاکید ویژه‌ای دارد، را در پرسپولیس حفظ کند.

در شرایطی که این روزها اخباری درباره برنامه پرسپولیس برای جذب یک مدافع راست جدید به گوش می‌رسد اما نام مهدی شیری مدافع راست قرمزها در لیست تمدیدی‌های باشگاه قرار دارد و گویا قرار است قرارداد او تمدید شود.

شیری در مصاحبه‌ای به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفته است:«نمی‌توانم درباره اینکه قرار است بازیکنی به تیم و خصوصا در پست من اضافه شود نظری بدهم. این مساله به کادرفنی مربوط است. به داشتن رقیب فکر نمی کنم و کار خودم را می کنم تا در خدمت تیم باشم و در چند سال اخیر این کار را کردم و اگر قسمت شد تا دوباره در خدمت تیم باشم این رویه را ادامه خواهم داد. برای من همیشه منافع باشگاه، تیم و هواداران و البته نظر کادرفنی در اولویت قرار دارد. هر لحظه که به من نیاز داشته باشند بنده صد درصد در خدمت باشگاه و تیم هستم.»

به جز شیری، دیگر بازیکنانی که به احتمال زیاد فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند، کمال کامیابی‌نیا است. او که بعد از حضور در اردوی تیم ملی و به دلیل مصدومیت، دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند، در حاشیه جشن قهرمانی تیمش، از مدیریت جعفر سمیعی تعریف کرد و مدعی شد که فوتبال ایران به مدیرانی مثل او نیاز دارد! اظهارنظری که گویا به معنای چراغ سبز کمال به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش بوده است.

در روزهایی که حفظ احمد نوراللهی مهمترین ماموریت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است، شاید او قبل از مذاکره مجدد با شماره 8 تیمش بتواند تمدید قرارداد کامیابی‌نیا و شیری را قطعی کند تا با خیال راحت‌تری سراغ هافبک ملی‌پوش تیمش برود.

7655