بدون حضور افراد متفرقه؛ جلسات دو نفره گل‌محمدی و سمیعی برای تمدید قراردادهای پرسپولیس

بدون حضور افراد متفرقه؛ جلسات دو نفره گل‌محمدی و سمیعی برای تمدید قراردادهای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسات زیادی را برای هماهنگی لیست بازیکنان فصل آینده این تیم برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل برگزاری بازی‌های دور برگشت تیم ملی ایران در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر فرصت مناسبی در اختیار باشگاه‌ها قرار داده است تا آنها برای تمدید قرارداد بازیکنان دلخواه سرمربی اقدامت لازم را انجام دهند.
تیم فوتبال پرسپولیس که در کورس قهرمانی رقابت‌های فصل جاری با سپاهان اصفهان است در خطر از دست دادن بازیکنان ملی پوش خود در پایان فصل بود تا یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان جلسات متوالی و خصوصی را برگزار کرده تا شرایط را برای حفظ بازیکنان خود فراهم کنند.

در این جلسات که هیچ شخص دیگری حضور ندارد قرار است ابتدا یحیی و سمیعی به جمع بندی‌های نهایی در خصوص هر اتفاقی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس رسیده و سپس ابراهیم شکور معاون اجرایی را در جریان قرار دهند.

مهدی شیری، وحید امیری، احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد. تمام این بازیکنان غیر از کنعانی زادگان که به الاهلی قطر پیوسته است پاسخ مثبت به تمدید قرارداد داده‌اند اما به دلیل حضور تعدادی از آنها در اردوی تیم ملی ایران هنوز به طور رسمی این اتفاق نیفتاده است.

همچنین عالیشاه و شیری و کامیابی نیا که در اردوی پرسپولیس حضور دارند قرار است در دو هفته آینده قراردادهای دوساله ای را با باشگاه تمدید کنند تا خیال هواداران بابت ماندن آنها راحت شود.

سمیعی و گل محمدی اصرار به برگزاری این جلسات بدون حضور سایر افراد دارند تا در حساس‌ترین بازی‌های پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی تأثیری روی عملکرد بازیکنان نگذارد.

6641