شرط جدید بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

شرط جدید بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظرش است، اما گویا بازیکنان این تیم شرط جدیدی برای تمدید قراردادشان دارند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که جعفر سمیعی و همکارانش در روزهای بعد از بازی با پیکان، منتظر حضور برخی شاگران یحیی گل‌محمدی در باشگاه هستند، گفته می‌شود که بیشتر بازیکنانی که باشگاه قصد مذاکره برای تمدید قراردادشان را دارد، شرط جدیدی برای مدیران این باشگاه گذاشته اند تا پس از اجرایی شدن آن نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. آنها از طریق مختلف این پیام را به مدیران پرسپولیس داده اند، در صورتی حاضر خواهند بود به باشگاه بروند که باشگاه نسبت به تسویه کلیه مطالبات آنها اقدام کند.

بازیکنان پرسپولیس که از دریافت نکردن مطالبات خود ناراضی بوده و از مدیران باشگاه انتقاد کرده بودند، دوشنبه هفته گذشته ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا رقم دریافتی‌شان به ۷۰ درصد برسد. حالا بازیکنان و مربیان پرسپولیس همگی ۷۰ درصد از قرارداد این فصلشان خود را دریافت کرده‌اند اما باز هم نگران مابقی مطالبات خود هستند.

این اعتراض ها در حالی مطرح می شود که سید مجید صدری رییس هیات مدیره پرسپولیس پیش از این در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفته بود تمام تلاش باشگاه این خواهد بود تا پس از بازی آخر مقابل پیکان بتواند با جذب منابع مالی مابقی قرارداد بازیکنان را پرداخت کند:" باشگاه پرسپولیس با این اعتبار و قدمت هیچ وقت نباید دچار مشکل مالی برای پرداخت رقم قرارداد بازیکنان شود و سعی ما در صورت ماندن در هیات مدیره این خواهد بود که بتوانیم مشکلات و موانع موجود برای درآمدزایی را از سر راه برداریم."

7655