ورود گل‌محمدی به پروژه تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

ورود گل‌محمدی به پروژه تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به طور مستقیم وارد ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان تیمش شده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی برای هماهنگی در خصوص برنامه این باشگاه در فصل نقل و انتقالات جلساتی را با جعفر سمیعی برگزار می‌کند که به جز سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس، هیچ شخص دیگری در آن حضور ندارد.

یحیی در شرایطی خواهان تمدید قرارداد چند بازیکنش شده که علیرغم چراغ سبز یکی دو نفر از بازیکنان پرسپولیس برا تمدید قرارداد، هنوز قرارداد هیچکدام از نفراتی نظیر محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و مهدی شیری تمدید نشده و هنوز وضعیت همکاری پرسپولیس با شهریار مغانلو برای فصل آینده هم معلوم نیست.

از بین نفراتی که اسم بردیم، جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس را باید قطعی دانست و صحبتهای نوراللهی هم نشان داد که نمی‌توان با قاطعیت درباره ماندن این بازیکن در پرسپولیس صحبت کرد. نامشخص بودن وضعیت بازیکنان باعث شده که یحیی به این ماجرا ورود کند تا هر چه زودتر تکلیف تمدیدی‌های تیمش را معلوم کند.

گفته می‌شود او قصد دارد با مدافع ملی‌پوش تیمش حرف بزند تا در صورت امکان او را مجاب به ماندن در پرسپولیس کند.

سرمربی پرسپولیس قرار است در پایان هفته جلساتی جداگانه با هر یک نفراتی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، داشته باشد تا بتواند رضایت آنها برای ادامه همکاری با پرسپولیس را جلب کند.

۱۴۱۴