جزئیات جدید درباره تمدید قرارداد نوراللهی؛ خبری از 15 میلیارد تومان نیست!

جزئیات جدید درباره تمدید قرارداد نوراللهی؛ خبری از 15 میلیارد تومان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- مهمترین ماموریت جعفر سمیعی و همکارانش در باشگاه پرسپولیس حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان است.

به گزارش فوتبالی،در حالی که شب گذشته پرسپولیس با شکست پیکان موفق به کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر شد حالا مهمترین هدف تیم مدیریتی این باشگاه، حفظ بازیکنانی است که قرارداد آنها در پایان فصل به اتمام رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

احمد نوراللهی یکی از آن بازیکنان است که نقش تاثیرگذاری در قهرمانی این تیم ایفا کرد و یحیی از مدیران پرسپولیس درخواست کرده تا به هر طریقی شده قرارداد هافبک گلزن و ملی پوش تیمش تمدید شود.

نوراللهی به عنوان برترین بازیکن این فصل پرسپولیس از حیث آماری، برخلاف فصل گذشته به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران نیست و در صورتی که روند مذاکرات با مدیران پرسپولیس مثبت پیش برود بعید است پیراهن شماره هشت خود را در اختیار بازیکن دیگری قرار دهد.

برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که او درخواستی 15 میلیارد تومانی از باشگاه پرسپولیس داشته تا قراردادش، افزایشی حداقل 3 برابری داشته باشد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که رقم قرارداد شماره 8 قرمزها در فصل گذشته، 4 میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که این رقم شامل آپشن‌ها هم می‌شود و تنها مبلغی که قرار است به آن اضافه شود، پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم است.

هافبک قرمزها در حالی به دنبال افزایش چند برابری قراردادش است که گویا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای که پیش از این با نوراللهی داشته با درخواست مالی او مخالفت کرده و گفته نمی‌تواند بیشتر از سقف قرارداد پرسپولیس را به این بازیکن پرداخت کند.

نوراللهی، دیشب و در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تمدید قراردادش به خبرنگاران گفته بود: «قرارداد من تمام شده است. پیشنهاد برای بازیکنان زیاد است. بازیکنان واقعا فوق العاده کار کردند. به نظرم باید مدیریت تلاش خودش را بکند.»

این دومین باری است که نوراللهی درباره تمدید قراردادش، توپ را به زمین مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌اندازد و بعد از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قراردادش با پرسپولیس گفته بود: «قرار داد 6-7 بازیکن رو به اتمام است و این سوال را باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.»

گویا نوراللهی انتظار داشته مدیریت باشگاه پرسپولیس در برابر درخواست مالی او و همبازیانش نرمش بیشتری نشان داده تا او با خیال راحت‌تری قراردادش را تمدید کند منتی منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفته‌‌اند قرارداد شماره 8 این تیم در بهترین حالت، 2 برابر خواهد شد و احتمالا با آپشن‌ها، دریافتی نوراللهی از پرسپولیس برای فصل آینده، رقمی در حدود 10 میلیارد تومان خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره احمد نوراللهی منتشر خواهد شد و آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند این بازیکن تاثیرگذار را راضی به تمدید قرارداد کند یا نه.

7655