فرمول ماندن شماره 8 در پرسپولیس

فرمول ماندن شماره 8 در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- اگر باشگاه پرسپولیس با مبلغ پیشنهادی احمد نوراللهی موافقت کند این بازیکن در جمع قرمزها ماندنی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،احمد نوراللهی هافبک دفاعی پرسپولیس که در ماه های گذشته با دو پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر مواجه شده بود به این پیشنهادها پاسخ منفی داد تا به نوعی برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی چراغ سبز نشان دهد.

نوراللهی که آخرین بار در دوره ایرج عرب قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده بود، به واسطه مشکلات مالی که در آن مقطع وجود داشت نسبت به مطالبات خود و پیشنهاد اولیه‌ای که به باشگاه داده بود کوتاه آمد و از سوی مدیران وقت وعده گرفت که در صورت تامین منابع مالی این موضوع حل شود اما پس از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و آمدن محمدحسن انصاری فرد نه تنها این وعده‌ها عملی نشد بلکه نوراللهی با پیشنهاد کاهش قراردادش هم مواجه شد.

نوراللهی که همانند دیگر بازیکنان از سوی باشگاه برای حضور در جلسه برای مذاکره تمدید قرارداد دعوت شده، یک بار در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکراتی با جعفر سمیعی بر سر تمدید قرارداد انجام داد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار فوتبالی گفت: اگر باشگاه بتواند با مبلغ پیشنهادی نوراللهی موافقت کند این بازیکن قراردادش را تمدید خواهد کرد با این حال ظاهرا مبلغ درخواستی نوراللهی از سقف درنظر گرفته شده برای پرداختی‌ها به‌مراتب بالاتر بوده و مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا در مذاکرات این رقم را به سقف پرداختی باشگاه پرسپولیس در فصل آینده نزدیک کنند.

روزنامه خبرورزشی امروز در مطلبی به این نکته اشاره کرده که نوراللهی قبل از سفر پرسپولیس به هند مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته و دوست دارد قراردادش را تمدید کند اما این اتفاق به شرطی رخ خواهد داد که باشگاه پیشنهاد مالی احمد را قبول کند. به قول معروف راضی کردن و نگه داشتن نوراللهی یک فرمول دارد و آن پذیرفتن پیشنهاد مالی این بازیکن است.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که پیشنهاد نوراللهی به پرسپولیس برای ماندن 10 میلیارد تومان بدون آپشن است که با اضافه شدن این آپشن ها این مبلغ شاید 2 تا 4 میلیارد دیگر اضافه شود. آپشن‌ها شامل گل، پاس گل، رضایت سرمربی از عملکرد و موارد دیگری است که در قرارداد گنجانده خواهد شد.

آنچه مشخص است احمد نور و ماجرای تمدید قراردادش به بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها تبدیل شده چون آن‌ها اصلا نمی‌خواهند این بازیکن را از دست بدهند. یحیی گل محمدی در جلسه ای که چند روز پیش با جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تاکید ویژه ای روی تمدید قرارداد این بازیکن داشت و اعلام کرد برای موفقیت در ادامه مسابقات و حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا به این بازیکن نیاز دارد.

7655