مخالفت قاطعانه سرمربی بارسلونا با جذب دو بازیکن پرتغالی و آرژانتینی

مخالفت قاطعانه سرمربی بارسلونا با جذب دو بازیکن پرتغالی و آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان به دنبال خریدهای جدید است اما نمی خواهد هر بازیکن آزادی را در بازار نقل و انتقالات بخرد بلکه می خواهد بهترین ها را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مربی هلندی به پیشنهادهای اخیر مدیران بارسلونا در مورد خریدها پاسخ منفی داده است: کریستین رومرو از آتالانتا و رناتو سانچز از لیل.

رادیو کاتالونیا گزارش داده است که سرمربی بارسلونا به دلایل مختلف با خرید هر دو مخالفت کرده است. هافبک پرتغالی در لیل عملکرد خوبی داشته و خاطرات دوران خوش خود در بنفیکا را تکرار کرده است. این بازیکن توسط وکیلش به بارسا پیشنهاد شده اما کومان او را گزینه ای در سطح بارسا نمی داند. گزینه بعدی رومرو آرژانتینی است که در حال حاضر در آتالانتا توپ می زند اما کومان اعتقاد دارد که شرایط مدافعان میانی تیمش یعنی پیکه، لنگله، اریک گارسیا، رونالد آرائوخو و مینگزا خوب است و نیازی به خرید در این پست نیست.

بارسلونا البته همچنان به دنبال یک خرید در میانه زمین است و کومان در حال بررسی گزینه هاست. هنوز زمان زیادی تا پایان بازار نقل و انتقالات مانده است و کومان ترجیح می دهد که گزینه ای را به خدمت بگیرد که از نظرش بهترین است نه گزینه هایی که جذبشان آسان تر است یا در دسترس تر هستند.

4125