بارسلونا در جستجوی یک هافبک قدرتی؛ سائول و رناتو گزینه‌های اصلی

بارسلونا در جستجوی یک هافبک قدرتی؛ سائول و رناتو گزینه‌های اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا نتوانست جورجینیو واینالدوم را بخرد چرا که پی اس جی پیشنهاد دو برابر کردن دستمزد را به این بازیکن داد.

به گزارش فوتبالی، مربی هلندی نتوانست هموطنش را بخرد اما همچنان به مدیران بارسا اصرار دارد که یک هافبک قدرتی را برای میانه زمین بخرند.صرفنظر از تمدید یا عدم تمدید قرارداد ایلایکس موریبا، مدیران بارسا به دنبال تقویت خط هافبکشان هستند و می خواهند یک هافبک قدرتی را به تیم اضافه کنند. کومان برای خط هافبک روی بوسکتس، دی یونگ و پدری حساب می کند که سرجی روبرتو به عنوان بازیکنی آچارفرانسه و ریکی پوچ با تکنیکی بالا و قدرت بدنی کم نیز منتظر اتفاقات پیش رو هستند.

در حال حاضر کومان امیدوار است که معاوضه سائول و گریزمان به نتیجه برسد و بتواند هافبک اتلتیکو را به تیمش اضافه کند. سائول بدین ترتیب این فرصت را دارد تا راهی نیوکمپ شود و از سویی بارسا از پرداخت دستمزد نجومی بازیکن فرانسوی معاف می شود.

لاپورتا که در دوره اولش در بارسا تجربه خرید داویدز و یحیی توره به عنوان هافبک هایی جنگنده و قدرتی را داشت می داند که تقویت تیمش در این پست خیلی مهم است. به طور مثال کانته نقشی کلیدی در قهرمانی چلسی در اروپا ایفا کرد. مشکلات مالی بارسا باعث می شود که خرید بازیکنی نظیر پوگبا تقریبا غیرممکن باشد.  در حال حاضر رناتو سانچز هافبک 23 ساله پرتغالی لیل نیز به رئال پیشنهاد شده اما بارسا فعلا گزینه های دیگر را در اولویت قرار داده است. 

4125