چهار گزینه مورد نظر کلوپ برای جانشینی واینالدوم در لیورپول

چهار گزینه مورد نظر کلوپ برای جانشینی واینالدوم در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم با اتمام قراردادش با لیورپول به صورت رایگان از تیم انگلیسی جدا شد و به پی اس جی پیوست و حالا با توجه به این که آینده جوردن هندرسون نیز چندان مشخص نیست، سرخ ها به دنبال تقویت خط هافبکشان هستند که چهار گزینه را به صورت جدی مد نظر قرار داده اند.

به گزارش فوتبالی، گزینه اصلی لیورپول در حال حاضر یوری تیلمانس هافبک بلژیکی لسترسیتی است که کلوپ به شدت به این بازیکن علاقمند است و اخیرا از او تمجید کرده است. حسام عوار هافبک فرانسوی لیون نیز دیگر گزینه ایست که البته آرسنال هم به او علاقمند است. در حال حاضر قیمت بازیکن فرانسوی به شکل قابل توجهی کاهش یافته و به 25 میلیون یورو رسیده و به همین خاطر لیورپول هم به صورت جدی شرایط جذب وی را دنبال می کند.

دو مورد آخر نیز کسیه و سائول هستند. هافبک میلان در این فصل پیشرفت بسیار خوبی داشته است باید در مورد آینده اش تصمیم بگیرد هر چند که اخیرا گفته است که دوست دارد در سن سیرو بماند. از سویی نباید از سائول غافل شد که اخیرا بحث معاوضه اش با گریزمان منتفی شده است. یونایتد نیز شرایط هافبک اسپانیایی را دنبال می کند و به نظر می رسد که لیورپول تنها گزینه برای جذب سائول نباشد.

4125