بارنز: لیورپول جانشین بهتری برای واینالدوم خواهد یافت

بارنز: لیورپول جانشین بهتری برای واینالدوم خواهد یافت

خبرگزاری فوتبالی - جان بارنز معقتد است که اگر جورجینیو واینالدوم انتظاراتش از تمدید قرارداد را پایین‌تر نیاورد لیورپول جانشینی بهتر از او پیدا خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، واینالدوم پس از جدایی از نیوکاسل و پیوستن به لیورپول در سال 2016 به سطح بالاتری در زندگی حرفه‌ای خود وارد شد. این بازیکن تیم ملی هلند قراردادی 5 ساله با لیورپول به امضا رساند و خیلی زود با عملکرد خوبش اطمینان باشگاه را به خود جلب کرد. لیورپول در 4 فصل گذشته در سطح اول دنیای فوتبال حضور داشته و واینالدوم در این مدت 187 بازی انجام داده و 19 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 29 ساله نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان فصل گذشته و بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال در این فصل ایفا کرده است. قرارداد این بازیکن در سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید احتمالی آن در جریان است. با این حال در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره علاقه رونالد کومان به انتقال این بازیکن به بارسلونا به گوش رسیده است. 

جان بارنز که سابقه حضور در لیورپول را دارد در این باره به بونس کد بتز گفت: " البته که همه می‌خواهند بازیکنانشان و خصوصا بهترین آنها را که در موفقیت‌های اخیر نقش داشتند حفظ کنند. اما من فکر می‌کنم شرایط برای هافبک‌ها کمی متفاوت است چرا که قابل جایگزینی هستند. جایگزینی سه بازیکن هجومی بسیار سخت‌تر است. باید گفت که واینالدوم بازیکن فوق العاده‌ای است. تلاش، بلندپروازی، اخلاق کاری و توانایی او بسیار زیاد است اما اگر بیشتر از چیزی که به او پیشنهاد داده شده می‌خواهد، حدس می‌زنم که لیورپول با همین قیمت بازیکنی بهتر یا مشابه خواهد یافت. دوست دارم او در لیورپول بماند چون بازیکن خوبی است و امیدوارم او و باشگاه با یکدیگر به توافق برسند اما باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. "

1811