نگاهی به خط حمله رئال مادرید در صورت نیامدن امباپه؛ مثلث BBH

نگاهی به خط حمله رئال مادرید در صورت نیامدن امباپه؛ مثلث BBH

پایگاه خبری فوتبالی - حرف و حدیث ها پیرامون کیلیان امباپه ادامه دارد و برخی معتقدند که رئال مادرید در این تابستان به سراغ جذب او می رود و کار خرید او را نهایی خواهد کرد و برخی هم معتقدند که فلورنتینو پرز برنامه ای برای خرید در این تابستان ندارد و خبر از آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما در حال حاضر کیلیان امباپه بازیکن پاری سن ژرمن است و رئالی ها نمی توانند روی حضور او در تیم‌شان حساب باز کنند. در حال حاضر سه مهاجم اصلی که کارلو آنچلوتی در رئال مادرید در اختیار دارد و به احتمال زیاد یک مثلث را با آن ها شکل خواهد داد، عبارتند از: گرت بیل، کریم بنزما و ادن هازارد که اگر بخواهیم به یاد مثلث معروف بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو که در دوره اول مربیگری آنچلوتی در رئال مادرید شکل گرفت و با نام مخفف BBC شناخته می شد، این مثلث جدید را هم نام‌گذاری کنیم، می توان نام BBH را روی آن گذاشت که ابتدای نام های بیل، بنزما و هازارد است.

گرت بیل فصل گذشته را به طور قرضی در تاتنهام سپری کرده بود و اکنون به رئال مادرید باز می گردد و کارلو آنچلوتی به دنبال احیای این بازیکن است. ادن هازارد با مشکلات زیاد مصدومیت دست و پنجه نرم می کند که رئالی ها امیدوارند با حضور آنتونیو پینتوس به عنوان بدنساز تیم، مشکل او حل شود و بتواند در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار بگیرد. کریم بنزما هم از زمان رفتن رونالدو، تبدیل به رهبر خط حمله رئال مادرید شده است و موثر ترین عنصر خط حمله مادریدی ها به حساب می آید.

1470