واکنش ادن هازارد به بازی در کنار بیل و بنزما

واکنش ادن هازارد به بازی در کنار بیل و بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4 بر 1 آلاوز را شکست داده و بدین ترتیب هفته اول رقابت های لالیگا را با یک پیروزی مقتدرانه استارت بزند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی ادن هازارد، پاس گل اول رئال مادرید را به شکل زیبایی به کریم بنزما داد. ترکیب ابتدایی رئال مادرید برای این بازی به شکلی بود که بیل، بنزما و هازارد در خط حمله تشکیل یک مثلث می دادند.

ادن هازارد پس از بازی اظهار داشت:" از بازی در کنار بنزما لذت می‌برم. ما همدیگر را به خوبی می‌شناسیم و بازی کردن با او آسان است. احساس خیلی خوبی دارم، می‌خواهیم روندمان را ادامه دهیم و به قهرمانی برسیم."

او در مورد پاس گل خود گفت:"می خواهم پاس گل های بیشتری بدهم. این چیزی است که از آن لذت می برم. امیدوارم بتوانیم به همین شکل ادامه دهیم."

هازارد ادامه داد:"ما مهاجمان در این تیم هستیم تا گلزنی کنیم، امیدوارم در این فصل گل های بیشتری بزنیم اما مهم‌تر این است که در خدمت تیم باشیم."

ادن هازارد درباره قرار گرفتن در مثلث جادویی شامل بیل، بنزما، هازارد گفت:" من نمی خواهم درباره مثلث جادویی صحبت کنم بلکه می خواهم درباره یک تیم جادویی حرف بزنم."

باید دید که عملکرد هازارد در این فصل چگونه خواهد بود.

1470