منچستریونایتد یک قدم دیگر به جذب مدافعان تیم‌های مادریدی نزدیک شد

منچستریونایتد یک قدم دیگر به جذب مدافعان تیم‌های مادریدی نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد تابستان شلوغی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم باشد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در حین بازی‌های یورو 2020، اعلام کردند که با جیدون سانچو ستاره فصل گذشته دورتموند به توافق رسیده‌اند و پس از تست‌های پزشکی، انتقال او را اعلام خواهند کرد و گفته می‌شود که به زودی این کار انجام خواهد شد. 

به نقل از مارکا، حالا پس از تقویت فاز هجومی، اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد به دنبال تقویت خط دفاع خود برای فصل آینده است. دو نامی که در لیست سران منچستریونایتد قرار دارد، رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید و کیران تریپیر مدافع انگلیسی اتلتیکو مادرید است. مذاکرات شیاطین سرخ با واران چند وقتی است که آغاز شده و باشگاه رئال مادرید نیز اعلام کرد که در صورت به توافق رسیدن واران با منچستریونایتد، جلوی این انتقال را نخواهد گرفت. مبلغ واران 60 میلیون یورو اعلام شده است. 

تریپیر یکی دیگر از اسامی مدنظر سولسشر است. او فصل گذشته با اتلتیکو مادرید به قهرمانی لالیگا رسید، اما می‌خواهد به انگلستان بازگردد و بار دیگر در لیگ برتر توپ بزند. سران روخی بلانکوس قیمت مدافع سابق تاتنهام را بیست و یک میلیون یورو اعلام کرده اند.

در صورت پیوستن واران و تریپیر، مجموع پول خرج شده منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی، به صد و شصت و پنج میلیون یورو خواهد رسید. 

4416