صحبت‌های ستاره سابق رئال مادرید پس از پیوستن به منچستریونایتد

صحبت‌های ستاره سابق رئال مادرید پس از پیوستن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی و تازه وارد منچستریونایتد اذعان کرد از پیوستن به شیاطین سرخ بسیار خوشحال است و امیدوار است که بتواند پا جای اسطوره‌های این باشگاه همچون ویدیچ و فردیناند بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، رافائل واران پس از سال‌های موفقیت آمیز در رئال مادرید، تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و با مبلغ چهل میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. او در صحبت‌های خودش اعلام کرد که می‌خواهد چالش جدیدی را در زندگی‌اش امتحان کند و آمدن به الدترافورد تصمیم درستی است. 

به نقل از مارکا، او پس از پیوستن به منچستریونایتد به رسانه‌ها گفت: "به این باشگاه آمدم، زیرا می‌خواهم احساسات جدیدی را تجربه کنم. ماجراجویی‌های خوبی با باشگاه قبلی‌ام داشتم، اما حالا نوبت یک شروع دوباره است و احساس خوبی بابت حضور در الدترافورد دارم. زمانی که با سران باشگاه رئال مادرید حرف زدم، تصمیمم برای رفتن جدی بود. فرصت بسیار خوبی برای بازی کردن در لیگ برتر انگلیس و منچستریونایتد پیش آمده بود. به نظرم زمان خوبی را برای رفتن انتخاب کنم. مهم ترین نکته این است که چالش جدیدی در مقابل من قرار دارد و من باید انگیزه‌ام را حفظ کنم. فرصت بی نظیری برای من پیش آمد و من تصمیم به تغییر باشگاه گرفتم."

4416