پیشنهاد توییتری به فیفا؛ دایی جایزه بهترین گلزن جهان را به رونالدو بدهد

پیشنهاد توییتری به فیفا؛ دایی جایزه بهترین گلزن جهان را به رونالدو بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی سوژه یک پیشنهاد جذاب به فیفا در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، شهریار فوتبال ایران که تا قبل از شروع یورو 2020، با 109 گل زده – دایی اعتقاد دارد که تعداد گلهای ملی او 111 گل است – آقای گل فوتبال جهان در رده ملی محسوب می‌شد، حالا در کنار کریس رونالدو این عنوان را در اختیار دارد و فوق ستاره پرتغالی‌ها با گلزنی در هر سه بازی مرحله گروهی یورو 2020 توانست به رکورد دایی برسد.

پرتغال تا پایان سال 2021، 5 بازی دیگر دارد که رونالدو می‌تواند در این بازیها از دایی عبور کند و به تنهایی صاحب عنوان آقای گل فوتبال جهان در رده ملی شود.

در چنین شرایطی، در فضای مجازی این پیشنهاد به فیفا داده شده که در مراسم بهترین‌های سال 2021 از دید فدراسیون جهانی، علی دایی هم حضور داشته باشد تا جایزه بهترین گلزن دنیا در رده ملی را به کاپیتان تیم ملی پرتغال اهدا کند.

رونالدو و علی دایی رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و وقتی دایی در صفحه شخصی‌اش به رونالدو بابت رسیدن به رکورد او تبریک گفت، کاپیتان تیم ملی پرتغال هم از علی دایی تشکر کرد و خطاب به او نوشت: قهرمانان واقعی همیشه قهرمان می‌‌مانند. خیلی افتخار می‌کنم که چنین کلمات محبت آمیزی را از یک الگوی بزرگ چون شما می‌خوانم. ممنونم علی دایی!

حالا باید منتظر ماند و دید که فیفا با چنین پیشنهادی موافقت خواهد کرد و دو چهره سرشناس فوتبال جهان را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد یا نه.

1984