حمایت کریستیانو رونالدو از رقیب جدید بازی فیفا

حمایت کریستیانو رونالدو از رقیب جدید بازی فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت بازیسازی استرایکرز از محصول جدید خود برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس رونمایی کرده است که از اولین جزئیات این بازی رونمایی شده است.

به گزارش فوتبالی، UFL نام محصول جدید کمپانی استرایکرز است که در نظر دارد که با بازیهای فیفا و ای فوتبال (PES) که محصولات شرکت های EA Sports و کونامی هستند، رقابت کند. خبر تولید بازی UFL سال گذشته اعلام شده بود و حالا اولین تریلر از این محصول جدید مورد رونمایی قرار گرفته است که چهره های ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو، دی بروینه و لوکاکو در این  تیزر تبلیغاتی به چشم می خورد.

شرکت استرایکرز حمایت فیفپرو (اتحادیه فوتبالیست های جهان شامل 40 سازمان ملی مختلف و بیش از 65 هزار بازیکن) را برای تولید محصول خود به دست آورده است.  UFL تا کنون با باشگاه های موناکو، بشیکتاش، بروسیا مونشن گلادباخ، سلتیک، رنجرز، شاختار، اسپورتینگ و وستهام به توافق رسیده تا از این محصول حمایت کنند. کریستیانو رونالدو نیز با حمایت از این بازی جدید و انتشار تیزر بازی در صفحه اینستاگرامش به نظر می رسد که نقشی کلیدی در توسعه بازی UFL در میان علاقمندان به بازیهای ویدیویی مرتبط با فوتبال ایفا خواهد کرد. انتظار می رود که این محصول پیش از اتمام سال 2022 وارد بازار شود.

4125