مخالفت شدید هواداران اتلتیکو مادرید با جذب مهاجم بارسلونا

مخالفت شدید هواداران اتلتیکو مادرید با جذب مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا به نظر می رسد که یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالات تابستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای تنظیم حساب های خود این مهاجم را در لیست فروش قرار داده تا بتواند دستمزد مسی را تامین کند. در حال حاضر گزینه هایی نظیر سیتی و چلسی برای مهاجم فرانسوی مطرح شده اما محتمل ترین گزینه اتلتیکو مادرید است. اما با این وجود به نظر می رسد که هواداران تیم مادریدی چندان موافق بازگشت گریزمان به تیمشان نیستند.

هواداران اتلتیکو در ساعات اخیر هشتگ "#گریزمان تو را نمی خواهیم" را در شبکه های اجتماعی به شدت داغ کرده اند. در حقیقت هواداران اتلتیکو به صراحت اعلام کرده اند که علاقه ای به بازگشت این مهاجم فرانسوی ندارند. اتلتیکویی ها نحوه جدایی جنجالی آنتوان را به هیچ وجه فراموش نکرده اند و به همین خاطر مخالف وی هستند.

گریزمان با 120 میلیون یورو از اتلتیکو راهی بارسلونا شد اما در نیوکمپ نتوانست آن طور که باید و شاید جا بیافتد. حالا شایعاتی در مورد معاوضه او با سائول مطرح شده اما به نظر می رسد که هواداران تیم مادریدی چندان موافق نیستند.  یک کاربر نوشته است:" برای من رفتن بازیکنان مهم نیست بلکه این که چطور می روند مهم است" و دیگری نوشته است:" تو به پیراهن اتلتیکو توهین کردی و حق نداری که دوباره لباس اتلتیکو را بپوشی."

4125