عکس؛ دو بازیکن سابق بارسلونا در تمرینات اتلتیکو مادرید

عکس؛ دو بازیکن سابق بارسلونا در تمرینات اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله و آنتوان گریزمن دو بازیکن سابق بارسلونا هستند که در حال حاضر در اتلتیکو مادرید حضور دارند و مشخص است که این دو بازیکن ارتباط خوب و نزدیکی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی ، کلمنت لنگله در این تابستان به طور قرضی از بارسلونا جدا شد و راهی اتلتیکو مادرید شد. این مدافع فرانسوی در فصل های قبل هم به طور قرضی در تاتنهام و استون ویلا بازی کرده بود و حالا به طور قرضی راهی اتلتیکو مادرید شده است و مشخص است که بارسلونا نیازی به این بازیکن ندارد.

آنتوان گریزمن بین سال های 2019 تا 2022 بازیکن بارسلونا بوده است. او البته در دو مقطع مختلف در اتلتیکو مادرید حضور داشته است. در حقیقت گریزمن قبل از رفتن به بارسلونا هم بازیکن اتلتیکو مادرید بود و پس از به پایان رسیدن دورانش در بارسا دوباره راهی اتلتیکو مادرید شد.

گریزمن و لنگله هر دو فرانسوی هستند و به همین دلیل است که ارتباط نزدیکی با هم دارند و در تمرینات اتلتیکو مادرید در کنار هم دیده می شوند.

اتلتیکو مادرید فردا شب (شنبه دهم شهریور ماه) از ساعت 20:30 به وقت ایران در هفته چهارم از رقابت های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود.

1470