جزییات دقیق نهایی شدن انتقال مهاجم بارسلونا به اتلتیکو مادرید

جزییات دقیق نهایی شدن انتقال مهاجم بارسلونا به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو در ساعات آینده قرارداد با بارسلونا در مورد آنتوان گریزمان را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه برای تبدیل قرارداد قرضی گریزمان به قرارداد قطعی به توافق رسیدند و آنتوان تا 2026 با اتلتیکو قرارداد امضا خواهد کرد. بدین ترتیب گریزمان که به علت شرط موجود در قراردادش در این فصل اغلب از دقیقه 60 به بعد بازی می کرد، به زودی می تواند بدون مشکل توسط سیمئونه مورد استفاده قرار بگیرد.

آس گزارشی از ارقام دقیق توافق میان بارسلونا و اتلتیکو اعلام کرده است: باشگاه مادریدی مبلغ 18 میلیون یورو نقد به علاوه دو میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد می پردازد که البته شروطی که برای نهایی شدن این بند مشخص شده، کاملا قابل دستیابی است. در این قرارداد چهار میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش در نظر گرفته شده که دستیابی به آن مشکل است و به همین دلیل می توان مبلغ نهایی انتقال را 20 میلیون یورو دانست. بدین ترتیب اتلتیکو نسبت به مبلغ اولیه برای انتقال گریزمان توانست 20 میلیون یورو از بارسلونا تخفیف بگیرد.

گریزمان 31 ساله قراردادی برای سه فصل بیشتر با اتلتیکو به امضا خواهد رساند. گریزمان در سال 2015 با 30 میلیون یورو از سوسیه داد به اتلتیکو ملحق شده بود. این بازیکن در سال 2019 با مبلغ 120 میلیون یورو به بارسلونا رفت اما در نیوکمپ چندان موفق نبود و در نهایت به اتلتیکو برگشت.

4125