صعود مستقیم به لیگ یک؛ شهرداری همدان و مس شهر بابک

صعود مستقیم  به لیگ یک؛ شهرداری همدان و مس شهر بابک

پایگاه خبری فوتبالی- شهرداری همدان هم در کنار مس شهربابک به سهمیه مستقیم صعود به لیگ دسته اول رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته دوم با صعود نزدیک شهرداری همدان به لیگ آزادگان همراه شد تا این تیم نیز بهمراه مس شهربابک جواز صعود مستقیم این رقابت‌ها را کسب کند.

علم و ادب تبریز که با حواشی زیادی دیدار مقابل شهرداری همدان را آغاز کرده بود در نهایت به تساوی بدون گل مقابل صدرنشین این رقابت‌ها دست یافت تا نماینده همدان با اختلاف یک امتیازی راهی لیگ آزادگان شود. پیش از شروع بازی دو تیم، اجازه حضور علم و ادب به عنوان میزبان این بازی به دلیل بدهی به استادیوم داده نشد تا آنها برخلاف حریف خود از محوطه استادیوم به عنوان رختکن استفاده کنند! علم و ادب نیز که شانس صعود به مرحله پلی‌آف را داشت مدعی بود این کارشکنی به از سوی شهرداری تبریز با رایزنی شهرداری همدان صورت گرفته تا آنها با روحیه نامناسب برابر حریف حاضر شوند.

 در دیگر دیدار این گروه نیز ویستاتوربین در دیدار خارج از خانه برابر امید گناوه به برتری ٢-١ دست یافت تا با اختلاف یک امتیازی راهی مرحله پلی‌آف شود و در انتظار مشخص شدن تیم دوم گروه دوم برای رقابت صعود به لیگ آزادگان باشد. ویستاتوربین که در این فصل برخلاف دیگر تیم‌ها از حمایت هیات فوتبال نیز برخوردار نبود در شرایطی به رتبه دوم رسید که اختلاف هشت امتیازی با صدرنشین را در روز پایانی به یک امتیاز رساند تا حسرت دیدارهای قبلی خود را بخورد و البته امیدوار به دیدار پلی‌آف باشد.

در این گروه آوالان کامیاران و نفت گاز گچساران راهی لیگ دسته سوم شدند و سقوط کردند.

در گروه دوم مس شهربابک با هدایت وحید رضایی از چند هفته قبل از پایان رقابت‌ها صعود خود به لیگ آزادگان را قطعی کرده است و جنگ برای سهمیه پلی‌آف بین تیم‌های شاهین بندرعامری، شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر در یک هفته مانده به پایان فصل ادامه دارد و این سه امتیاز هم‌امتیاز به دنبال شانس رتبه دوم و رقابت با ویستاتوربین برای صعود خواهند بود.

۴۱۵۴