شهرداری همدان یک - سایپا تهران یک/ افسوس روانخواه در دقیقه واپسین!

شهرداری همدان یک - سایپا تهران یک/ افسوس روانخواه در دقیقه واپسین!

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد شاگردان روانخواه و طلایی‌منش برنده نداشت و دو همسایه در جدول رده‌بندی لیگ یک با نتیجه تساوی کار خود را در جدال مستقیم به پایان بردند.

به گزارش فوتبالی، در مصاف دو همسایه جدولی در هفته هفدهم لیگ یک که پایان‌بخش نیم‌فصل نخست بوده، نارنجی‌پوشان سایپا تهران در همدان به مصاف شهرداری رفتند؛ آن‌هم در روزی که رضا طلایی‌منش سرمربی شهرداری همدان به دلیل حکم کمیته اخلاق اجازه حضور در کنار زمین را نداشت تا دستیاران وی شهرداری همدان را در مقابل شاگردان امید روانخواه هدایت کنند.

نارنجی‌پوشان سایپا با استراتژی تهاجمی برای کسب دومین برد پیاپی به میدان آمدند و خیلی زود توسط بهروز هوشمند خودروسازان به گل برتری رسیدند و بعد از این گل، تلاش شاگردان روانخواه برای باز کردن دروازه حریف ادامه داشت اما خط دفاعی شهرداری همدان به خوبی ایستادگی کرد و در مقابل ضدحملاتی هم از سوی بازیکنان تیم میزبان انجام شد که بی‌ثمر بود تا نیمه اول با برتری یک گله سایپا به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، شهرداری همدان برای جبران گل خورده به میدان آمد و تلاش شاگردان طلایی‌منش جبران شکست نیمه نخست در بازی خانگی امروز بود؛ خلق چند موقعیت گلزنی برای همدانی‌ها بی‌اثر بود و در مقابل شاگردان روانخواه هم فرصت خوبی برای گلزنی داشتند که از دست دادند.

سرانجام اما قفل دروازه سایپا شکست و مهدی خلج در واپسین دقایق مسابقه موفق به گلزنی شد تا تیمش را از شکست خانگی نجات بدهد و بعد از گلزنی خلج، تلاش خودروسازان برای تغییر نتیجه بی‌ثمر بود تا بازی با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

تساوی در مسابقه امروز باعث شد تا برای پنجمین بازی متوالی شهرداری همدان با نتیجه مساوی از میدان خارج شود؛ ضمن آن‌که روند خوب سایپا تهران با روانخواه حفظ شد، چرا که آن‌ها در 6 مسابقه اخیر خود تنها 1 شکست را داشته و 2 پیروزی و 3 تساوی در کارنامه شاگردان روانخواه دیده می‌شود.

با تقسیم امتیازات در همدان، دو تیم یک پله سقوط را تجربه کردند؛ شهرداری همدان با 20 امتیاز در جایگاه یازدهم به کار خود در نیم‌فصل اول پایان داد و سایپا نیز با 20 امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفت.

7474