لیگ 2؛ ادامه یک تازی شهرداری همدان

لیگ 2؛ ادامه یک تازی شهرداری همدان

پایگاه خبری فوتبالی- بازی های لیگ 2 با برگزاری 3 دیدار از گروه اول پیگیری شد. دیدار سپیدرود رشت در برابر مس نوین کرمان به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم سپیدرود برگزار نشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شهرداری همدان صدرنشین گروه الف در میزبانی از تیم شهرداری بندرعباس ارایه گر بازی تهاجمی بود و در نهایت مزد خود را با 3 گل گرفت و تیم مهمان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد. با کسب سه امتیاز این دیدار شهرداری همدان 29 امتیازی شد و 4 امتیاز از تیم دوم یعنی علم و ادب تبریز فاصله گرفت. 

دیدار حساس تیم های دوم (علم و ادب) و سوم (ویستا توربین) در تهران برنده نداشت و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. این در حالی بود که تیم ویستا توربین در اولین بازی با هدایت اکبر میثاقیان ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف بود و اگر قدر موقعیت ها را می دانست به طور حتم برنده از میدان خارج می شد. این تساوی موجب شد تا علم و ادب با 25 امتیاز موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کند و تیم ویستا توربین هم با 23 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می رود. در دیگر بازی ای که روز گذشته انجام شد محتشم تبریز 4 گل به تیم ایرانجوان بوشهر زد تا رقابت در انتهای جدول هم برای ماندن داغ شود. بازی های باقی مانده این گروه و هم چنین دیدارهای گروه دوم امروز برگزار می شود. نتایج بازی های انجام شده در گروه اول و جدول بازی ها از این قرار است: 

شهرداری همدان ۳ - ۱ شهرداری بندرعباس

ویستا توربین تهران ۰ - ۰ علم و ادب تبریز

محتشم تبریز ۴ - ۰ ایرانجوان بوشهر

سپیدرود رشت - مس نوین کرمان (لغو شد)

7474