شهرداری همدان یک - مس شهر بابک یک| تساوی به درد نخور برای دو همسایه

شهرداری همدان یک - مس شهر بابک یک| تساوی به درد نخور برای دو همسایه

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم شهرداری همدان و مس شهربابک نتوانستند به ناکامی های خود در هفته های اخیر پایان دهند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول، تیم های شهرداری همدان و مس شهر بابک در همدان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا تیم ها امتیازات را تقسیم کنند.

شاگردان رضایی طلایی منش در شهرداری همدان که در 8 بازی قبلی خود در لیگ و جام حذفی رنگ پیروزی را ندیده بودند، برای فرار از بحران به دنبال پیروزی در این بازی سخت خانگی بودند. در سمت مقابل نیز مس شهربابک که پس از 3 پیروزی و یک تساوی و کسب 10 امتیاز از 4 بازی روند خوبی را طی کرده بود، در 3 دیدار قبلی خود از جمله یک بازی جام حذفی نتوانسته بود به پیروزی برسد.

شرایط شهرداری همدان و مس شهربابک سبب شده بود تا آنها برای کسب پیروزی پای به زمین مسابقه بگذارند چرا که مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد اما در نهایت اتفاقی که دو تیم علاقه ای به رخ دادنش نداشتند، به وقوع پیوست و امتیازات بین آنها تقسیم شد.

در این بازی دو تیم در نیمه نخست موفق نشدند گلی را وارد دروازه هم کنند اما در آغاز نیمه دوم، هر دو تیم طوفانی ظاهر شدند. ابتدا مهدی خلیج در دقیقه 48 توانست گل نخست بازی را برای شهرداری همدان به ثمر برساند اما دقایقی بعد مهدی ایزدی گل تساوی شهر بابک را به ثمر رساند تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

این نتیجه تا پایان نیز حفظ شد تا دو تیم همچنان در جدول رده بندی به همسایه بودنشان ادامه دهند. شهرداری همدان با این مساوی 16 امتیازی شد و در رتبه نهم باقی ماند. در سمت مقابل نیز مس شهربابک با رسیدن به امتیاز نوزدهم، در جایگاه هشتم ماندگار شد.

7474