منچستریونایتد قیمت فروش پوگبا به پی‌اس‌جی را مشخص کرد

منچستریونایتد قیمت فروش پوگبا به پی‌اس‌جی را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن پس از خرید واینالدوم، اشرف حکیمی، راموس و دوناروما به خوبی ترکیبش را تقویت کرده است و پس از تمدید قرارداد نیمار به نظر می رسد که یکی از قدرتمندترین ترکیب های حال حاضر فوتبال اروپا را داشته باشند هر چند که هنوز معمای امباپه حل نشده و این بازیکن در فاصله یک سال به اتمام قراردادش هنوز حاضر به تمدید نشده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر همچنان اخباری در مورد تمایل پی اس جی به خرید پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد مطرح است. پوگبا در زمان حضورش در اردوی تیم ملی فرانسه اعلام کرد که "هیچ پیشنهادی" دریافت نکرده است، نه برای تمدید نه برای جدایی. اما حالا منابع نزدیک به این هافبک 28 ساله به اکیپ گزارش داده اند که پوگبا از حضور در پی اس جی استقبال کرده است و قیمت این بازیکن هم 50 تا 60 میلیون یورو تخمین زده می شود چرا که فقط یک سال تا اتمام قراردادش با منچستریونایتد مانده است.

به نظر می رسد که پرداخت چنین مبلغی برای پی اس جی مشکل ساز نباشد چرا که از چهار خریدی که توسط پاریسی ها در این تابستان انجام شده سه تایش رایگان بوده و فقط برای جذب اشرف حکیمی 60 میلیون یورو پرداختند.  از سویی یونایتد برای تنظیم تراز مالی خود مجبور است که برخی بازیکنانش را به فروش برساند.

4125