پاری سن ژرمن آماده ارسال پیشنهاد رسمی خود برای جذب ستاره منچستریونایتد/ پوگبا را می خواهند!

پاری سن ژرمن آماده ارسال پیشنهاد رسمی خود برای جذب ستاره منچستریونایتد/ پوگبا را می خواهند!

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می‌رود تا در هفته‌های آینده باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد رسمی خود را برای جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد ارسال کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ در سال آینده به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد قهرمان جام جهانی 2018 به گوش نرسیده است. 

به نقل از سایت گل، اولویت باشگاه پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی تمدید قرارداد کیلیان امباپه سوپر استار بیست و دو ساله است، اما این بازیکن پیش از این اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای ماندن در باشگاه فرانسوی پس از سال 2022 ندارد و می‌خواهد به یکی از قدرت‌های بزرگ اروپایی بپیوندد. به همین دلیل مالکان قطری این باشگاه می‌خواهند بازیکنان بزرگ را به این باشگاه بیاورند تا کیلیان امباپه را راضی به ماندن در پارک دو پرنس کنند. 

اتلتیک مدعی است که پاریس می‌تواند در سال آینده او را به صورت رایگان جذب کند. در حال حاضر سران پاری سن ژرمن در حال مذاکره با پوگبا و نمایندگانش هستند تا ببینند که آیا این هافبک طراح علاقه‌ای به رفتن به شهر پاریس دارد یا خیر. همچنین اتلتیک در ادامه اذعان کرد که غول فرانسوی در هفته‌های آینده پیشنهاد رسمی خود را برای جذب پل پوگبا به منچستریونایتد ارسال خواهد کرد.

4416