سرمربی انگلیس پس از به صعود سه‌شیرها به فینال یورو 2020: به شاگردانم افتخار می کنم

سرمربی انگلیس پس از به صعود سه‌شیرها به فینال یورو 2020: به شاگردانم افتخار می کنم

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلستان اذعان کرد که به عملکرد شاگردانش در دیدار برابر دانمارک افتخار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش انگلیس موفق شد پس از 120 دقیقه فوتبال جذاب، در نهایت با نتیجه 2-1 از سد دانمارک عبور کند و حریف ایتالیا در فینال یورو 2020 شود. هری کین و سیمون کیائر (گل به خودی) برای انگلیس و میکل دمسگارد برای دانمارک در این دیدار گلزنی کردند. 

به نقل از یورو اسپورت، گرت ساوتگیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "دانمارک بسیار تیم شایسته‌ای بود. آن‌ها برای ما چند بار مشکل ایجاد کردند. خیلی برای نیمه نهایی صبر کرده بودیم و توانستیم با تجربه بازیکنان‌مان از این فشار سربلند بیرون بیاییم. زیباترین نکته این است که به هواداران‌مان یک شب زیبا هدیه دادیم و ماجراجویی ما چهار روز دیگر به طول خواهد انجامید. ما یک بار در جام جهانی 2018 در این مرحله برابر کرواسی با بدشانسی شکست خوردیم، اما حالا توانستیم همه چیز را به خوبی مدیریت کنیم. حالا ما در فینال هستیم و باید از این حقیقت لذت ببریم. ایتالیا تیم بسیار خوبی است و آن‌ها شخصیت خود را به همگان نشان داده‌اند. بی صبرانه منتظر آن دیدار هستم. حالا باید ریکاوری کنیم و کار را به اتمام برسانیم. یک فینال مانده که باید در آن برنده شویم."

4416