انگلیس 2-1 دانمارک؛ صعود با مشکوک ترین پنالتی تاریخ یورو/ تقابل سه‌شیرها با آتزوری در فینال

انگلیس 2-1 دانمارک؛ صعود با مشکوک ترین پنالتی تاریخ یورو/ تقابل سه‌شیرها با آتزوری در فینال

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس موفق شد با پیروزی برابر دانمارک به فینال یورو 2020 صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم انگلیس و دانمارک از چهارجوب مرحله نیمه نهایی یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سه شیرها با پیروزی برابر آلمان (1-0) و اوکراین (4-0) و دانمارک نیز با پیروزی مقابل ولز (4-0) و جمهوری چک (2-1) به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردند. 

در نیمه اول، شاگردان گرت ساوتگیت بازی را بهتر آغاز کردند و بازی را در دست گرفته بودند. اما در دقیقه 30 میکل دمسگارد با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده زیبا دروازه پیکفورد را باز کرد تا به انگلیس و هوادارانش در ومبلی شوک وارد شود. در دقیقه 39 پاس عرضی بوکایو ساکا در دهانه دروازه را سیمون کیائر کاپیتان دانمارک به اشتباه دروازه خودی را گشود. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

در نیمه دوم هم سه شیرها بازی را هجومی آغاز کردند و کاملا بر وایکنیگ‌ها چیره شده بودند. انگلیس چند فرصت بسیار خطرناک در دقایق پایانی خلق کرد، اما نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند تا نیمه دوم هم با تساوی 1-1 تمام شود و بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافی استرلینگ موفق شد در دقیقه 104 یک ضربه پنالتی برای انگلیس بگیرد. شوت هری کین ابتدا توسط اشمایکل دفع شد، اما در ریباند خود کین توپ را وارد دروازه کرد تا انگلیس 2-1 جلو بیفتد. تلاش دانمارکی‌ها تا پایان نتیجه‌ای در بر نداشت تا در انتها، شاگردان ساوتگیت با نتیجه 2-1 پیروز شوند و همراه با آتزوری دو فینالیست یورو 2020 باشند.

خلاصه دیدار انگلیس - دانمارک 

گزارش تصویری دیدار انگلیس - دانمارک

4416