رونی: تا زمان حذف فرانسه، پوگبا بهترین بازیکن یورو 2020 بود

رونی: تا زمان حذف فرانسه، پوگبا بهترین بازیکن یورو 2020 بود

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان، پل پوگبا هافبک طراح تیم ملی فرانسه را بهترین بازیکن یورو 2020 دانست. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا یکی از معدود بازیکنان دیدیه دشان بود که توانست عملکردی باثبات در ترکیب خروس‌ها داشته باشد. فرانسه در گروه مرگ یورو 2020 صدرنشین شد، اما در مرحله یک هشتم نهایی در یک دیدار دراماتیک مغلوب سوئیس شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پوگبا در آن دیدار یک گل زیبا به ثمر رساند و همچنین پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

به نقل از سایت گل، وین رونی در ستون مخصوص خودش در ساندی تایمز نوشت: "همانند خیلی از مردم، فرانسه را شانس اصلی قهرمانی خطاب می‌کردم، اما به عنوان یک واقعا ناامید کننده ظاهر شدند. برای پوگبا ناراحتم. او تا زمانی که فرانسه از مسابقات حذف شد، بهترین بازیکن تورنمنت بود. پاس‌های او برای کریم بنزما و کیلیان امباپه دیدنی بودند. زوج بی نقصی را در وسط زمین با انگولو کانته تشکیل داد و البته فکر کنم بزرگ‌ترین دلیل نمایش بی نظیرش، پست مناسبش در زمین بود. او عمیق تر از آن چه که در منچستریونایتد مشاهده کرده بودیم، بازی می‌کرد. او بیشتر به عقب می‌آمد و درخواست توپ می‌کرد و نقش بازیسازی را بر عهده گرفته بود."

4416