بازنشستگی غیرمنتظره مدافع منچستریونایتد از تیم ملی فرانسه

بازنشستگی غیرمنتظره مدافع منچستریونایتد از تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع میانی فرانسوی منچستریونایتد در یک تصمیم ناگهانی اعلام کرد که در سن 29 سالگی از تیم ملی کشورش بازنشسته شده است.

به گزارش فوتبالی، واران به این نتیجه رسید که جام جهانی قطر آخرین حضورش در تیم ملی فرانسه باشد. بدین ترتیب واران همچون مانداندا و لوریس پس از جام جهانی از تیم ملی بازنشسته شد. در حقیقت او به بیش از یک ماه زمان نیاز داشت تا تصمیم نهایی خود را بگیرد و اعلام بازنشستگی کند.

اولین بازی ملی این بازییکن 29 ساله در مارس 2013 مقابل گرجستان انجام شد و آخرین بازی ملی او نیز در جام جهانی قطر مقابل آرژانتین بود. واران خستگی بدنی و روانی را دلیل بازنشستگی خود اعلام کرده است و می خواهد وق تبیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند. این مدافع به 93 بازی ملی رسید و در سالهای اخیر یک یاز کاپیتان های تیم ملی فرانسه بود که تجربه قهرمانی در جام جهانی و لیگ ملت های اروپا را هم در کارنامه خود دارد. واران 5 گل ملی را هم در کارنامه خود ثبت کرد که مهمترین گلش مقابل اروگوئه در یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه بود . رافا با وجود مصدومیت تلاش زیادی داشت تا خود را به جام جهانی برساند و به تیم دشان کمک کرد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند.

4125