طرح؛ راموس نگهبان جدید برج ایفل و نیمار و امباپه!

طرح؛ راموس نگهبان جدید برج ایفل و نیمار و امباپه!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، طبق گفته رسانه ها به تازگی به باشگاه پاریسن ژرمن پیوسته است و به عنوان یک بازیکن آزاد قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس پس از 16 سال حضور در خط دفاع رئال مادرید و فتح تمام افتخارات ممکن با این باشگاه اکنون راهی پی اس جی شده است. در واقع راموس قراردادش با رئال مادرید خاتمه یافت و دیگر تمدید نشد و در یک کنفرانس مطبوعاتی، سرخیو راموس با هواداران رئال مادرید با چشمانی اشک بار خداحافظی کرد.

اکنون راموس قرار است که مدافع جدید باشگاه پاری سن ژرمن باشد و در قلب خط دفاعی این تیم، این وظیفه را که سال ها در رئال مادرید انجام می داد، انجام دهد. همین قضیه سوژه طرح ها و کاریکاتور های بسیاری شده است که در یکی از آن ها می بینیم که سرخیو راموس قرار است به زودی در نقش یک نگهبان برای باشگاه پاریسن ژرمن وارد عمل شود و از برج ایفل مراقبت کند!

همچنین نیمار و امباپه هم در این طرح دیده می شوند و باید دید که شرایط این بازیکنان در پاریسن ژرمن چگونه خواهد بود. پی اس جی به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است و راموس با توجه به تجربه اش می تواند به عنوان یک وزنه برای این تیم عمل کند.

1470