قیمت کیلیان امباپه در این تابستان چقدر است؟

قیمت کیلیان امباپه در این تابستان چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - حرف و حدیث هایی به گوش می رسد که کیلیان امباپه نمی خواهد قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید کند و از آنجایی که در سال آخر قراردادش با باشگاه پاریسی قرار دارد، اگر قرارداد خود را تمدید نکند، پی اس جی مجبور به فروش او خواهد شد چرا که در غیر این صورت این بازیکن در تابستان آینده به عنوان یک بازیکن آزاد از پی اس جی جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، برخی از رسانه ها گفته اند که امباپه قصد جدایی از پاریسن ژرمن را دارد چرا که از حضور در این باشگاه خسته شده است و آینده خود را در این باشگاه نمی بیند. اکنون به گفته رسانه رادیو مونته کارلو فرانسه، کیلیان امباپه در صورت جدایی در این تابستان، با قیمتی حدود 125 میلیون یورو از سوی پاریسن ژرمن به فروش خواهد رسید و هر باشگاهی که می خواهد برای جذب او اقدام کند باید حداقل این مبلغ پایه را داشته باشد.

از رئال مادرید به عنوان یکی از مشتریان اصلی کیلیان امباپه نام برده می شود و باید دید که سیاست فلورنتینو پرز و مدیران باشگاه رئال مادرید در این خصوص چگونه است چرا که رئال مادرید از زمان جدایی رونالدو در خط حمله دچار ضعف شده است و خرید امباپه می تواند به عنوان یک کهکشانی جدید، ضعف های خط حمله رئال مادرید را جبران کند.

1470