عکس؛ شب افتضاح دلیخت با خراب کردن دروازه خالی و اخراج!

عکس؛ شب افتضاح دلیخت با خراب کردن دروازه خالی و اخراج!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فوتبال هلند با نتیجه 2 بر 0 مقابل تیم ملی جمهوری چک شکست خورد تا اولین شگفتی دور حذفی رقابت های جام ملت های اروپا رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از عوامل اصلی شکست تیم ملی هلند در بازی مقابل جمهوری چک دلیخت بود که نمایش بسیار ضعیفی در اولین بازی دور حذفی داشت و باعث کنار رفتن تیمش از گردونه رقابت ها شد تا همچنان هلندی ها در حسرت قهرمانی بمانند و مانند تورنمنت های اخیر از دور رقابت ها حذف شوند و ناکام باشند.

در این بازی دلیخت در نیمه اول بازی بسیار ضعیف ظاهر شد و یک موقعیت تقریبا دروازه خالی را با ضربه سر به بیرون زد و در ادامه کار هم در نیمه دوم بازی با اخراج خود در حالی که هنوز 30 دقیقه تا پایان بازی مانده بود هلند را ده نفره کرد و این تیم نتوانست در ادامه کار دو گل خورده را جبران کند و در نهایت با شکست دو بر صفر از گردونه رقابت ها حذف شد.

دلیخت بدون شک زیر تیغ تیز انتقادات قرار خواهد گرفت چرا که عملکرد ضعیف او در این بازی بسیار به چشم آمد و او در نیمه اول یک دروازه خالی را روی یک سانتر ایده آل خراب کرد و در نیمه دوم هم که با اخراجش اشتباهات خود را تکمیل کرد.

1470