طعنه دلیخت: ایتالیا با تیم قدرتمند بازی نکرده

طعنه دلیخت: ایتالیا با تیم قدرتمند بازی نکرده

پایگاه خبری فوتبالی – دلیخت، پس از کسب ۱۰۰ درصد امتیازات توسط تیم ملی هلند (مانند تیم ملی ایتالیا) اعلام کرد هلند و ایتالیا هنوز در یورو به تیم قدرتمندی برخورد نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس دلیخت، مدافع تیم یوونتوس که این روزها در ترکیب هلند هم می‌درخشد پس از برد ۲-۰ مقابل مقدونیه به اسکای اسپورت گفته: انتقاد هفته گذشته فن‌باستن از من؟ او یک بازیکن بزرگ بوده و سابقه مربیگری در هلند و آژاکس را دارد. بنابراین باید به حرف‌های او گوش کنم. فکر می‌:نم در ایتالیای عملکردم بهبود بخشیده شده. حالا تجربه بیشتری دارم. چیزهایی یاد گرفتم که در آژاکس بلد نبودم. فوتبالیست بهتری شده‌ام.

هم ایتالیا و هم تیم هلند توانسته‌اند ۳ بازی خود در مسابقات یورو را با برد پشت سر بگذارند اما دلخیت انگار خیلی تحت تاثیر نتایج ایتالیا قرار نگرفته است. این مدافع ۲۱ ساله گفته: بازی‌های ایتالیا را مشاهده کرده‌ام. آن‌ها واقعا خوب بازی می‌کنند. ایتالیایی به نظر نمی‌رسند! آن‌ها حمله می‌کنند و پرس شدیدی را از مناطق دفاعی حریف انجام می‌دهند و مشاهده آن اتفاق خوبی است. اگرچه که آن‌ها هم مانند ما مقابل تیم‌های درجه یکی مثل آلمان، پرتغال یا فرانسه قرار نگرفته‌اند. بازی مقابل تیم‌های درجه یک، قدم بعدی برای ایتالیا و تیم ما است.

1101