کری مهاجم تیم ملی ایتالیا برای رقبا: می‌خواهیم قهرمان مسابقات شویم

کری مهاجم تیم ملی ایتالیا برای رقبا: می‌خواهیم قهرمان مسابقات شویم

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا بلوتی، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایتالیا اعلام کرده ایتالیا اعتماد به نفس لازم برای قهرمانی را دارد.

به گزارش فوتبالی، بلوتی در گفت و گو با سایت یوفا گفته: همه ما می‌دانیم که لباس تیم ملی چقدر مهم است و چه اهمیتی دارد که در این رقابت‌ها پس از عدم صعود به جام جهانی بدرخشیم. می‌دانیم که وظیفه‌مان چیست و تمایل زیادی برای رستگاری و موفقیت داریم. به همین دلیل سعی داریم تمام تلاش مان را انجام دهیم. اهمیت این مسائل را می‌دانیم حتی اگر از روی نیمکت بازی‌ها را ببینیم. بایز ۹۰ دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بلوتی درباره روبرتو مانچینی گفته: او مربی بزرگی است و به ههمه ما اعتماد به نفس می‌دهد. این چیزی است که کم داشتیم. او به ما احساس مهم بودن می‌دهد. حتی برای کسانی که اغلب بازی نمی‌کنند. او مربی بزرگی است که به ما هویت داده. زمانی که به بازی می‌رویم و می‌خواهیم وظایف‌مان را انجام دهیم احساس خوبی داریم. قهرمانی در یورو؟ به آن اعتقاد داریم و هدف ما است. می‌خواهیم قهرمان شویم. می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و در تمام بازی‌ها کنار یکدیگر باشیم. این تنها راه رسیدن به فینال است.

1101